11111.00 €

Perku parduodu zemes grazinimo dokumentus isvadas

Perku parduodu zemes grazinimo dokumentusvisoje Lietuvoja isvadas. 867836297

Nekilnojamas turtas » Kauno m. sav.,

Kokybiškos “Kratki” krosnelės K6. 9kw, 115 kg svori

Kokybiškos “Kratki” krosnelės K6. 9kw, 115 kg svoris, 5 metai garantija. Kaina 1499,- Lt Židinių kapsulės nuo 1099,- Lt Židinių montavimo medžiagos bei aksesoriai pigiausiomis kainomis. Židinių montavimas nuo 800,- Lt 861811183

Statyba, remontas » Statybinės medžiagos » Kauno m. sav.,
UAB Diforma projektuoja ir gamina baldus
100.00 €

UAB Diforma projektuoja ir gamina kietuosius baldus biurams , virtuvems , svetainems , prieskambariams , vaiku kambariams , miegamiesiems . Spintas su varstomomis ir stumdomomis durimis. Prekiaujame baldų furnitūra ir laminuota drožlių plokšte. Teikiame LMDP pjovimo ir laminavimo paslaugas.

Viskas namams » Baldai, interjeras » Kauno m. sav.,
LIETUVA-ANGLIJA PERVEZIMO PASLAUGOS
10.00 €

Artimiausi reisai: IŠ ANGLIJOS 2015.10.02d (Penktadieni); 2015.10.06d (Antradieni); IŠ LIETUVOS 2015.10.04d (Sekmadieni); 2015.10.06d (Antradieni); Teikiame transportavimo paslaugas. Kiekvieną savaitę važiuojame maršrutu Lietuva, Anglija, Lietuva. Kelionės metu ekipažą sudaro du patyrę vairuotojai, tad greitą ir saugią kelionę garantuojame. Mikroautobuse yra įmontuotos lankstomos sedynės, DVD sistema. Vežame: * Keleivius; * Siuntas; * Mažų gabaritų krovinius; * Butinę […]

Transportas » Auto paslaugos » Kauno m. sav.,

vežame parduodame smėlį, žvyrą, skaldą, juodžemį,

vežame parduodame smėlį, žvyrą, skaldą, juodžemį, gruntą, atsijas ir kitas birias medžiagas savivarčiais 20t (12-14 m³). Savivarciu nuoma. Isvezame nuotekas fekalijas, kanalizacijos vamzdynu plovimas. Ekskavatoriu, bobcat nuoma. Išrašome sąskaitą. Tel. 869815777 ©

290.00 €

KONDICIONIERIAI ir KONDICIONAVIMO sistemos

ORO kondicionavimo sistemų projektavimas, montavimas. Konsultuojame ir teikiame pasiūlymus geriausiems variantams. LG, Samsung, HoKKaido, Haier. Dirbame vakaru, vidurio ir pietų Lietuvoje. Įrengimams suteikiama 3 metų garantiją. Tel:+370 37407113 Fax:+370 37266340. GSM: 86 9997777. Email; orokomfortas inbox.lt Ruoškimės sezonui iš anksto, Nuolaidos iki 20 .

AUTOMATINIŲ IR MECHANINIŲ PAVARŲ DĖŽIŲ REMONTAS

SPECIALIZUOTAS SERVISAS AUTOMATINIŲ PAVARŲ DĖŽIŲ REMONTE, DETALIŲ PREKYBA AUTOMATINĖMS PAVARŲ DĖŽĖMS Automatinių pavarų dėžių remontas, jų dalys, diagnostika, tepalų keitimas, hidraulinių valdymų blokų diagnostika ir remontas. Vilkikų, autobusų, krautuvų automatinių bei mechaninių pavarų dėžių remontas ir jų dalys. Atliktiems darbams ir sumontuotom detalėm suteikiama 6 mėn. garantinis terminas. Mūsų įmonėje atliekant pavarų dėžės remonto darbus, […]

Transportas » Auto paslaugos » Kauno m. sav.,
434.00 €

Įmonėi reikalingas elektromontuotojas

UAB Edgama užsiminėjanti elektros montavimo darbais,įvairiuose statybos objektuose,nuolatiniam darbui priims elektromontuotoją.

Paslaugos, darbas » Siūlo darbą » Kauno m. sav.,
SKUBIAI PARDUODU BALTAS SILIKATINES PLYTAS
30.00 €

Skubiai parduodamos nenaudotos baltos silikatinės plytos.200 vnt.-30 eur.Yra ir daugiau.Galima derėtis.Susisiekti tel. 9-22 val. 865458147

Statyba, remontas » Statybinės medžiagos » Kauno m. sav.,

Tvarkome patalpas,plauname kiliminies dangas, valome langus

Tvarkome ivairios paskirties patalpas, valome langus. Imonems plauname kilimines dangas, kilimus, minkstus baldus, kedes. Israsome saskaitas-fakturas.

Paslaugos, darbas » Ieško darbo » Kauno m. sav.,
Lygi skarda, lankstiniai, stogo danga
1.00 €

UAB „Verslo arka LT“ skelbia AKCIJAS!!! Čerpės imitacijos skarda tik 5,20 eur/m2 (mokama už naudingą plotą) Lygi skarda rulonuose 5,20 eur/m2 Skardos lankstiniams taikoma 10 % nuolaida. Lankstiniai gaminami pagal Jūsų pateiktus matmenis ir nėra jokių atliekų! Mokate už tai, ką perkate! Daugiau informacijos tel. 8-652-80 041 arba internetinėje svetainėje: www.versloarka.lt

Statyba, remontas » Statybinės medžiagos » Kauno m. sav.,
oro pagalvės, pneumatinės pakabos automobiliams mikroautobusų bazėje su linginėmis pakabmis
30.00 €

įvairios oro pagalvės, pneumatinės pakabos mikroautobusams ar automobiliams jų bazėje ( su lingėmis). Konsultuojame norinčius konstruoti pneumatines pakabas su mūsų turimomis pagalvėmis.

Transportas » Mikro/autobusai » Mikroautobusai » Kauno m. sav.,
1.00 €

Tvorų ir vartų prekyba bei montavimas visoje Lietuvoje

Tvoras ir vartus siūlome labai geromis kainomis. Montavimo darbus atliekame itin kokybiškai. Tvorų, vartų, atliktų darbų pavyzdžius rasite: http: www.visostvoros.lt Preliminarių kainų teiraukitės tel. 868635533 .

Statyba, remontas » Statybiniai darbai » Kauno m. sav.,
Pastatų šiltinimas EKOVATA, putų polesterio granulėmis

Puikus, kokybiškas ir ekologiškas pastatų šiltinimas EKOVATA, putų polesterio granulemis. Vienas iš labiausiai kokybiškų ir ekologiškų būdų – šiltinimas ekovata. EKOVATA – tai ilgaamžiška medžiaga impregnuota nelakiom cheminėmis medžiagomis (boro rūgštimi, boroksu). Todėl ji yra nedegi ir nepalanki veistis graužikams. Taip pat apsauganti medines konstrukcijas nuo pelėsio ir kvėpuojanti medžiaga. EKOVATOS šiltinimui yra keli būdai: […]

Saviraiškos užsiėmimai vaikams ir paaugliams
9.00 €

Visus mokslo metus kviečiami vaikai ir paaugliai į grupinius saviraiškos užsiėmimus. Jų metu mokysimės išlaisvinti vaizduotę, kūrybiškai mąstyti, susipažinsime su dailės terapijos bei fraktalų piešimo metodais, mokysimės atpažinti savo jausmus, susipažinsime su būdais, padedančiais susitvarkyti su nerimu, nepasitikėjimu, baime, pykčiu bei stresu, ugdysime bendravimo įgūdžius. Grupė skirta: 6 – 10 m., 11 – 13 m., […]

Prekės vaikams » Kauno m. sav.,
TELEVIZORIŲ REMONTAS KAUNE
15.00 €

Visų tipų ir gamintojų televizorių (plazminių,led,lcd,projekcinių ,kineskopinių) remontas Jūsų namuose. Atliktam darbui suteikiame garantiją. Dirbame ir savaitgaliais. Kaunas. Tlf.8 603 38889.

Technika » Paslaugos, remontas » Kauno m. sav.,
Karkasiniu namu statyba

Statome karkasinius namus , priestatus, ukinius pastatus, terasas . Dengeme stogus . Ilgamete darbo patirtis . Darbam suteikiame garantijas

DARBAI PAKAVIMO FABRIKUOSE VOKIETIJOJE

DARBAI PAKAVIMO FABRIKUOSE VOKIETIJOJE Vokietijoje siulomos darbo vietos pakavimo fabrikuose: 1. Zuvies pakavimo fabrikas Bremenhaven mieste. Darbo pobudis – zalios arba saldytos zuvies pakavimas. Darbas tiek vyrams tiek moterims, atlyginimas valandinis – 10.60eur/val. Apgyvendinimas suteikiamas, nuomos kaina 250eur./men, uz busta susimoketi reikia is karto atvykus. Reikalavimai – rusu kalbos zinios ir amzius iki 45m. Isvykimas […]

Salono Šildymo Pečiukų Keitimas Kaune.

Aušinimo sistema privalo: palaikyti reikiamą variklio temperatųrą, nuvesti į aplinką šilumos perteklių, apsaugoti nuo perkaitinimo variklio cilindrų sieneles, apsaugoti variklį nuo savaiminio užsidegimo. *Salono šildymo pečiukų keitimas,remontas. *Salono ventiliatorių keitimas,remontas. *Aušinimo ventiliatorių keitimas,remontas. *Aušinimo radiatorių keitimas,remontas. *Aušinimo žarnų keitimas. *Termostato keitimas. *Kiti aušinimo sistemos darbai. Bijūnų g. 7 , Kaunas (Prie seno vilijampoles turgaus) Darbo […]

Technika » Paslaugos, remontas » Kauno m. sav.,
Salono ventiliatorių restauravimas, keitimas.

Automobilių elektronikos diagnostika ir remontas. Visų markių: *Klaidų išaiškinimas ir trynimas. *Akumuliatorių iškrovos pieška. *Starterių generatorių remontas. *Salono ventiliatorių restauravimas, keitimas. *Perdarymas iš USA į EU. *Signalizatcijų montavimas, remontas. *Centrinių užraktų montavimas, remontas. *Atstumų jutiklių montavimas, remontas. *LED dienos šviesų montavimas. *Xenon montavimas, remontas. *Laisvų rankų įrangos montavimas. Langų pakelejų remontas. Langų varikliukų ir mehanizmų […]

Nemokami skelbimai – perku, parduodu, nuomoju