Butai, Nuomoja butą

Išnuomojamas 1 kambario butas Kaune
150.00 €

Išnuomojamas 1 kambario butas Kaune Aukštuosiuose Šančiuose . Be tarpininkų . 1a. penkių aukštų mūriniame name. Butas tvarkingas . Su kai kuriais baldais .Po remonto pakeista santechnika . Yra prieiga internetui ir kabelinei TV. Didelis įstiklintas balkonas. Plastikiniai langai . Laiptinės durys su kodu. Butas šiltas ir nedideli mokesčiai už šildymą. Yra vandens ir dujų […]

Nuomojamas butas Šaltinių g., Naujamiestyje, Vilniuje, 44.42 kv.m ploto
800.00 €

Nuomojamas naujai įrengtas, komfortiškas 2 kambarių butas su parkingo vieta naujame gyvenamųjų namų kvartale – Baltas lapas. Tai išskirtinė vieta gyventi Vilniaus miesto centre! BUTO PRIVALUMAI: • naujas ir itin kokybiškai įrengtas butas, kuriame būsite pirmieji gyventojai; • interjeras sukurtas kartu su profesionalia interjero dizainere; • apgalvota kiekviena detalė, kad galėtumėte ateiti ir gyventi (paruošti […]

Butai,apartamentai,parai,savaitgaliui,savaitei,menesiui
35.00 €

Butai,apartamentai,parai,savaitgaliui,savaitei,menesiui.Senamiestyje,centre,fabijoniskese. Para 35-100 Eur

Modernūs apartamentai Vilniaus centre nuo 45 Eur
45.00 €

Vilniaus centre esantis jaukus, nedidelis viešbutis „Vivulskio apartamentai“ kviečia apsistoti naujuose, 2014 m. įrengtuose apartamentuose! Mūsų apartamentai tiks keliaujančioms šeimoms, didesnėms kompanijoms, verslo reikalais atvykusiems svečiams, ar norintiems daugiau erdvės ir prabangos nei įprastiniame viešbučio numeryje (mūsų apartamentai yra nuo 40 iki 85 kv. m. ploto, galime apgyvendinti nuo 1 iki 10 žmonių). Apartamentai primins […]

Trumpalaikė nuoma Vilniaus centre nuo 24 Eur
24.00 €

„Vivulskio apartamentai“ – jaukus, nedidelis viešbutis Vilniaus centre. Pas mus galite apsistoti nuo kelių valandų iki kelių savaičių. Rasime, ką pasiūlyti kiekvienam klientui, pagal jo individualius poreikius ir už geriausią kainą! Siūlome 24 moderniai įrengtus kambarius su savitu interjeru. Savo svečiams stengiamės užtikrinti visapusiškai malonų ir patogų poilsį: – 24 valandas per parą dirbanti registratūra […]

TRUMPALAIKE BUTUnuoma 8-604-95323  1-2val20eu
20.00 €

TRUMPALAIKE BUTUnuoma 8-604-95323 1-2val20eu

TRUMPALAIKE 1k.BUTU nuoma 8-604-95323,:Kaunas. 1-2val 20 eu priklausomai nuo konkretaus buto 3-4 val 23-25priklausomai nuo konkretaus buto dienai ar nakciai-25-28-30-32.priklausomomai nuo konkretaus buto ir laiko vietos :Taikos pr, Zukausko g, Siaures pr. -butai euro remonto,tvarkingi,su baldais kabeline tv, patalyne, indai ir.t.t. kainos nurodytos 2 asmenims is viso. butuose turite laikytis tvarkos,draudziama triuksmauti ir kviestis nepageidaujamu […]

Trumpalaike Nuoma(1-2val.18-20eu)860495323
20.00 €

//TRUMPALAIKE 1k.BUTU nuoma//8-604-95323,:Kaunas. 1-2val 18-20EU 3-4 val 23-25EU Naktis nuo 20iki 10v ryto 26 eu Nuo 20 v.iki 10 val 28eu.iki 11v ryto 30eu.iki-12 val 332eu. priklausomai nuo konkretaus buto dienai ar nakciai 25-30eu priklausomomai nuo konkretaus buto ir laiko.mazesnio dydzio Taikos pr. 1-2val. 16-17eu. Naktos 23-25 eu vietos :Taikos pr, Zukausko g, Siaures pr.Sukileliu […]

kambariai trumpam ar nakciai

Išnuomoju kambarį Kaune trumpam laikui 2-3 val 20e. ,nakčiai 29e. Savanorių pr. priešais Dubingių pard.. Kava ,arbata,du ranksluosciai ir patalyne iskaiciuota i nuomos kaina.

Kambarių nuoma statybininkams Klaipėdoje

IŠNUOMOJU KAMBARIUS STATYBU DARBININKAMS KLAIPEDOJE ,GEROS SALYGOS,VISI PATOGUMAI ,NUOSAVAS NAMAS,JURA 200 METRU, GERAS SUSISIEKIMAS,VIETA AUTOMOBILIUI

NUOMA buto  Palangoje

NUOMA buto Palangoje

2-jų kambarių buto nuoma Palangoje, šalia miesto stadiono Arena. Butas yra dviejų aukštų name, antrame aukšte 58 m2,pilnai įrengtas, yra visa buitinė technika. Miegamasis kambarys su įstiklintu balkonu į pietų pusę. Svetaine sujungta su virtuve.Virtuvė atskirta nuo kambario zonos stumdomis durimis. Apsigyventi gali iki 6 asmenų. Yra uždaras kiemas kuriame yra vieta jūsų automobiliui ir […]

APGYVENDINIMAS PANEVĖŽYJE

Nebrangiai apgyvendiname darbininkus PANEVĖŽYJE Svečių namai, nakvynė, statybinikų ar kt. įvairių profesijų darbuotojų apgyvendinimas Panevėžyje.

Darbuotojų apgyvendinimas PANEVĖŽYJE
6.00 €

Pigiausias darbininkų apgyvendinimas Panevėžyje Kambarių nuoma, darbininkų apgyvendinimas. Pigiausias Darbininkų Apgyvendinimas Panevėžyje. Darbuotojų apgyvendinimas komandiruočių metu. Nakvynė, kambarių nuoma. * Duodame patalynę ir tvarkome kambarius. ** Yra didelė virtuvė su visa buitine technika, indai, puodai. *** Kiekviename kambaryje yra televizorius, šaldytuvas, mikrobangų krosnelė. ***** Uždara, saugi (rakinama) mašinų stovėjimo aikštelė. **** Išrašome sąskaitas faktūras. *** […]