Transportas | Auto paslaugos | Automobiliai | Automobilių supirkimas | Dalys, aksesuarai | Dviračiai | Mikro/autobusai | Moto | Spec. transportas | Vandens transportas | Žemės ūkio technika |
Superkame Auto
2.00 €

Brangiai superkame įvairių markių: * automobilius; * motociklus, keturačius; * sunkiąja technika; Atsiskaitome iš karto. Sutvarkome pardavimui reikalingus dokumentus. Skambinkite: +37061120643 arba siųskite pasiūlymus: mantast33@gmail.com. Iki malonaus:)

Technine pagalba kelyje 24h. Kaunas
14.00 €

Traliukas, tralas, autovezis, evakuatorius Kaune, Lietuvoje ir toliau. Visomis dienomis nuo 00val. iki 24.00val. Mikroautobusu iki 9viet. vezam zmones Lietuvoje, taip pat Vokietija ir parvezam automobili.

KRANŲ  NUOMA Vilniuje, AUTOKRANŲ NUOMA Vilniuje
28.00 €

KRANŲ NUOMA Vilniuje, AUTOKRANŲ NUOMA Vilniuje

Veiklos apibūdinimas AUTOMOBILINIŲ KRANŲ PASLAUGOS. UAB „LOVERSA“ siūlo automobilinių teleskopinių kranų paslaugas. Šio metu turime tokius kranus: 1. Ks-3577 „MAZ“ 12,5 t. // strėlė 14,5m. 2. Ks-3579-2 „MAZ“ 15 t. // strėlė 22m. 3. Ks-3579 „MAZ“ 15 t. // strėlė 22m. 4. Ks-3579-6 „MAZ“ 16 t. // strėlė 22m. 5. KTA-18 „MAZ” 18 t. // […]

Transportas » Spec. transportas » Vilniaus m. sav.,
Perkraustymo paslaugos, kroviniu pervezimai
15.00 €

Atliekame namų, butų, ofisų, perkraustymo paslaugas. Palankiomis sąlygomis sudarome ilgalaikes sutartis su juridiniais asmenimis. Statybinių medžiagų pervežimai iki 2 tonų, bei iki 3,5 tonų. Pianinų, baldų, buitinės technikos, seifų, spausdintuvų, židinių ir kitų sunkių daiktų pervežimas su užnešimo paslauga. Įvairūs krovinių pervežimai (mediena, daililentės, santechnikos vamzdžiai ir kt.). Mikroautobusų nuoma. Tad nevarkite patys, o leiskite […]

Mikroautobuso su vairuotoju nuoma

Nuomojam 19 vietų mikroautobusą Mercedes Benz Sprinter 519 u vairuotoju visoms progoms ir kelionėms Lietuvoje ir Europoje.

11500.00 €

Nissan Juke

Automobilis 2014-11-11, pirktas ir eksplotuotas Lietuvoje is salono , rida 60000 km, garantija pratesta iki 2018m lapkricio men , technikine iki 2019-11-11 , naujas vasariniu padangu komplektas ,nekeiciau , nes neeksplotuoju siuo metu , variklis4 cilindru 1598 darb.turis, benzinas , pavara automatine, galingumas 117 AG, navigacijos ir rysiu sistema su 5,8 lieciamuoju ekranu, balso komandomis, […]

Transportas » Automobiliai » Nissan » Vilniaus m. sav.,
Auto nuoma Taksi – pavezejo (-os) darbui
1.00 €

Siulome Toyota prius pilnai paruostus darbui (su dujomis, bei plancetemis). Yra ir kitokiu automobiliu nuomai. Del detaliu prasau skambinkite +37061120643.

Keleivių,  siuntų pervežimas į/iš Olandiją  37068475888
1.00 €

Keleivių, siuntų pervežimas į/iš Olandiją 37068475888

Pervežame keleivius, siuntas, krovinius į/iš Olandiją. Išrašome sąskaitas. Iš Lietuvos išvykstame kiekvieną antradienį, ketvirtadienį, šeštadienį. Iš Olandijos išvykstame kiekvieną pirmadienį, ketvirtadienį, šeštadienį. +370 684 75888 pervezueuropoje@gmail.com

Transportas » Auto paslaugos » Klaipėdos m. sav.,
Profesionalios perkraustymo paslaugos

Perkraustymas Parnasas Siūlome perkraustymo paslaugas: Konsultuojame perkraustymo klausimais. Vykdome vietinius ir tarptautinius perkraustymus. Biurų, butų, namų, archyvų perkraustymai. Organizuojame ir vykdome visą kraustymo eigą. Išrenkame ir surenkame Jūsų baldus. Supakuojame ir paruošiame Jūsų daiktus pervežimui. Išvežame senus ir nereikalingus daiktus utilizavimui. Kontaktai: Mob.tel: +370 68618188 Telefonas: +370 5 2060619, +370 5 2060620 Faksas: +370 5 […]

juodzemis, augalinis sluoksnis, zvyras, smelis 860625738 Vilnius BOBCAT NUOMA

VEŽAME juodžemį, augalinį sluoksnį (viršutinį sluoksnį, dirvožemį), durpes, žvyrą (įvairių frakcijų), smėlį (įvairių frakcijų ir plautą), skalda, betoninę skaldą, akmens dulkes, trupintą betoną ir kitas. Vežame 5 – 20 tonų. BOBCAT S250 NUOMA: Su minikrautuvu BOBCAT atliekame: zemes kasimo, lyginimo, planiravimo, stumdymo darbus; užpilame pamatus; atliekame pagrindus keliams, namu statybai, trinkelių klojimui; užkasame grovius; grunto […]

58.00 €

ANGLIJA-OLANDIJA-KELEIVIU PERVEZIMAI-SIUNTOS

KELEIVIŲ VEŽIMAS Į ANGLIJA,OLANDIJA,BELGIJA,VOKIETIJA – ketvirtadienį is LIETUVOS, Šeštadienį iš ANGLIJOS,OLANDIJOS,BELGIJOS,VOKIETIJOS. Vežame iš visos Lietuvos NUO DURŲ IKI DURŲ. LT (mob.)00 37064754668, UK (mob.)00 447849187600

LIETUVA-ANGLIJA PERVEZIMO PASLAUGOS
10.00 €

Artimiausi reisai: IŠ ANGLIJOS 2015.10.02d (Penktadieni); 2015.10.06d (Antradieni); IŠ LIETUVOS 2015.10.04d (Sekmadieni); 2015.10.06d (Antradieni); Teikiame transportavimo paslaugas. Kiekvieną savaitę važiuojame maršrutu Lietuva, Anglija, Lietuva. Kelionės metu ekipažą sudaro du patyrę vairuotojai, tad greitą ir saugią kelionę garantuojame. Mikroautobuse yra įmontuotos lankstomos sedynės, DVD sistema. Vežame: * Keleivius; * Siuntas; * Mažų gabaritų krovinius; * Butinę […]

Perkraustymo paslaugos, krovinių pervežimai
25.00 €

MB Transkrausta. Atliekame namų, butų, ofisų, perkraustymo paslaugas. Vykdome krovinių pervežimo paslaugas Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje. Palankiomis sąlygomis sudarome ilgalaikes sutartis su juridiniais asmenimis. Statybinių medžiagų pervežimai iki 2 tonų. Pianinų, baldų, buitinės technikos, seifų, spausdintuvų, židinių ir kitų sunkių daiktų pervežimas su užnešimo paslauga. Įvairūs krovinių pervežimai iki 6 metru ilgio (mediena, daililentės, santechnikos vamzdžiai […]

Lietuva-Anglija-Lietuva kiekvieną savaitę!!! Vezam kele

Lietuva-Anglija-Lietuva kiekvieną savaitę!!! Vezam keleivius,siuntinius pristatome į vietą. Jūsų patogumui patogios, atlenkiamos sėdynės. Važiuojame per Vokietiją, Olandiją, Belgiją, paimame pakeleivius į šias šalis. Maloniai kvieciam keliauti. PERVEŽAME AUTOMOBILIUS IR KROVINIUS

14.00 €

Baldu pervezimas Perkraustymai

Krovinių gabenimas, perkraustymai, pakabinamų rūbų pervežimas – Sudariusiems sutartį – teikiame pirmenybę – Izoterminis kėbulas 7,5/2.5/2.5, liftas iki 2t., galima krauti iš šono. Mažesniems kroviniams turime ir mažesnes mašinas : 1) iki 6t. tentas 7,15/2,48/2,4 su liftu, galima krauti iš galo, šono ir viršaus 2) iki 3t. izoterminis kėbulas 6,1/2,39/2,3 su liftu. Galime vežti pakabinamus […]

Orine pakaba amortizatoriu pagalviu kompresoriu remontas Pneumatik Airmatic
210.00 €

Pneumatiniu Airmatic bei kitu pneumo elementu (pagalviu), amortizatoriu remontas. Garantija: 12-24-48 men. WABCO, AMK, Continental, Hitachi, kompresoriu remontas. Meistras-Konsultantas. Genadijus +37069830367 Pneumo elementu (pagalviu) remontas. Mercedes-Benz (W220) Lexus LS 400 Mercedes-Benz (W221)(W222) Audi: A7. A6. A8. (4G) Volkswagen Touareg (NF|| 2010) Tesla Model (S)(X) Porsche (Cayenne)(Panamera) Audi Q7. Q5. Mercedes-Benz W211 Mercedes-Benz W212 Mercedes-Benz CLS […]

Transportas » Dalys, aksesuarai » Vilniaus r. sav.,
5.00 €

Teisinės paslaugos, verslo ir teisinės konsultacijos bei teisinė pagalb

ĮMONIŲ TEISINĖS KONSULTACIJOS, ĮMONIŲ TEISINĖS KONSULTACIJOS Teisinės paslaugos, verslo ir teisinės konsultacijos bei teisinė pagalba – teikiame aukštus standartus atitinkančias paslaugas verslo, teisės bei finansų srityse MB „verslo kontraktai“ teikia plataus spektro verslo ir teisines konsultacijas bei teisinę pagalbą fiziniams ir juridiniams asmenims, tarptautinėms organizacijoms bei įmonių grupėms. Rengiame įvairias sutartis (pirkimo pardavimo, nuomos, panaudos, […]

Kiekvieną savaitę vežame keleivius į/iš Ispaniją, An

Kiekvieną savaitę vežame keleivius į/iš Ispaniją, Angliją,Prancūziją, Vokietiją. Kelionė nauju mikroautobusu. Siuntinių gabenimas.Tel.nr.868283644

Transportas » Panevėžio m. sav.,
10.00 €

Nuomoju automobilį

Automobilis labai tvarkingas su draudimu ir pagalba kelyje. Ekonomiskas ir talpus.galima ir i kitus miestus,vezu ir i orouosta. Kaina 10 € parai. Galima ir į kitus miestus.

6400.00 €

parduodu PEOGEOT 508. 2011m.

Automobilis labai gerame stovyje su panoraminiu stogu. Paruostas kaip sau nes as ir vazinejau,pakeistas pgrd.dirzas,du raktai,serviso knygele,kilometrazas tikras Kablys, viskas veikia be priekaistu.EURO5 Kaina 6400 eur.nuotraukos yra autoplius.lt

Transportas » Automobiliai » Peugeot » Kauno m. sav.,

Nemokami skelbimai – perku, parduodu, nuomoju